Zdecydowana większość Polaków korzysta z usług bankowych, które umożliwiają im codzienne funkcjonowanie, a także realizację swoich marzeń. Nie mniej jednak, konsumenci nie zawsze są usatysfakcjonowani obsługą bankową, co niejednokrotnie prowadzi do konfliktu pomiędzy Konsumentami a kredytodawcami. W ostatnim czasie szczególnie widoczne są zaostrzające się konflikty dotyczące sankcji kredytu darmowego. W takim przypadku warto, aby Kredytobiorca skonsultował się z ekspertami Votum Consumer Care z Wrocławia, którzy reprezentują konsumentów w sporach z bankami w zakresie SKD.
O co spierają się konsumenci i banki?
Istnieje kilka głównych powodów, dla których dochodzi do konfliktów pomiędzy bankami a Klientami korzystającymi z ich usług. Jednym z głównych czynników jest niedostateczna jakość obsługi Klienta. Często uskarżają się na niedostateczną lub nieodpowiednią obsługę ze strony banków, w tym brak jasnej komunikacji, długie kolejki w placówkach, trudności w dostępie do informacji czy niekompetencja pracowników. Kolejnym powodem częstych sporów z bankami są naruszenia umów, których dopuszcza się sektor bankowy. Kredytobiorcy podkreślają, że czują się oszukani lub nieuczciwie potraktowani, gdyż banki nie dotrzymują warunków umów, np. poprzez zmianę opłat czy oprocentowania bez wcześniejszego powiadomienia. Konstruując umowy kredytowe w wielu przypadkach banki dopuszczały się własnej interpretacji prawa, zwłaszcza jeśli chodzi o zapisy umów kredytowych, regulacje dotyczące prowizji czy kwestie związane z ochroną konsumentów. Ukryte opłaty, niejasne warunki umów lub nieuczciwe praktyki związane z produktami finansowymi oferowanymi przez banki, doprowadziły konsumentów do pewnych granic. W ostatnim czasie coraz więcej pokrzywdzonych Kredytobiorców chce dochodzić sprawiedliwości i korzystając z pomocy prawnej Votum Consumer Care z Wrocławia powołuje się na sankcję kredytu darmowego.

Sankcja Kredytu darmowego – jakie konsekwencje czekają banki?
Zarówno konsumenci jak i banki są narażeni na negatywne skutki konfliktu. Klient korzystający z usług bankowych może odczuwać m.in. na straty finansowe w postaci dodatkowych opłat czy prowizji. Takie działania powodują dodatkowy stres i frustrację, co może negatywnie wpłynąć na zdrowie psychiczne i emocjonalne Klientów.
Skutki konfliktów, do których dochodzi pomiędzy bankami a ich Klientami bywają mniej i bardziej odczuwalne. W wielu przypadkach strony umowy są w stanie porozumieć się na drodze ugody, jednak w sytuacjach, gdy nie jest to możliwe, warto, aby Kredytobiorca skorzystał z porad ekspertów prawnych. Należy zaznaczyć, że Kredytobiorcy, którzy zostali poszkodowani przez nieuczciwe działania banków mogą walczyć o swoje prawa w sądzie dzięki wsparciu specjalistów z Votum Consumer Care. Z pomocą doświadczonych pełnomocników, Kredytobiorcy mają możliwość ubiegania się o zastosowanie sankcji kredytu darmowego. Jak się okazuje, miliony Kredytobiorców w Polsce może posiadać wadliwe umowy kredytowe. Dziś banki zbierają pokłosie swoich nieuczciwych działań i muszą liczyć się z tym, ze będą przegrywać sprawy z Kredytobiorcami, a sądy będą zobowiązywać bankowców do zwrotu świadczeń Kredytobiorcom.
Votum Consumer Care – jak skorzystać z sankcji kredytu darmowego?
Spółka Votum Consumer Care z Wrocławia oferuje profesjonalną pomoc w zakresie uzyskania sankcji kredytu darmowego. W celu skorzystania z SKD, umowa o kredyt konsumencki lub konsolidacyjny musi być zawarta przez konsumenta po 18 grudnia 2011 roku. Jednym z kluczowych warunków do skorzystania z sankcji kredytu darmowego jest wysokość kwoty kredytu/pożyczki, która nie może przekraczać 255 550 zł lub równowartości tej kwoty w innej walucie. Votum Consumer Care oferuje pomoc Kredytobiorcom, którzy nadal spłacają swoje zobowiązanie, a także tym, którzy już spłacili swój kredyt, jednak istotne jest to, że od spłaty ostatniej raty nie może minąć więcej niż 12 miesięcy. Warto również zaznaczyć, że środki z umowy o kredyt konsumencki powinny być przekazane jedynie na cel prywatny, który nie jest powiązany z prowadzeniem działalności gospodarczej.

Pomoc ekspertów Votum Consumer Care w ramach SKD
Dotychczasowa praktyka banków pokazuje, że przez tworząc umowy o kredyt konsumencki banki w wielu przypadkach umieszczały niedozwolone klauzule, dzięki którym dziś Kredytobiorcy mają możliwość uzyskania darmowego kredytu. Eksperci z Votum Consumer Care oferują bezpłatną analizę umowy kredytowej, po której mają możliwość ocenić indywidualną sytuację Klienta i zaoferować mu najlepszą ścieżkę do dochodzenia swoich praw. Po dokonaniu analizy umowy, specjaliści zajmujący się sprawami SKD będą reprezentować Klienta podczas negocjacji z bankiem, a gdy te nie przyniosą żądanego efektu, przygotują niezbędne dokumenty potrzebne do wszczęcia procesu przeciwko kredytodawcy. Głównym celem specjalistów z Votum Consumer Care jest ochrona praw konsumenta, których eksperci będą bronić w sądzie reprezentując Klienta w sprawie o przyznanie sankcji kredytu darmowego. Jeśli posiadasz umowę o kredyt konsumencki, sprawdź naszą ofertę i przekonaj się czy możesz skorzystać z darmowego kredytu.