Szybki i wygodny dostęp do informacji o swojej sprawie gdziekolwiek i kiedykolwiek. Brzmi jak mrzonka? Od teraz nią nie jest. Klienci Votum Consumer Care mogą już korzystać z darmowej aplikacji Moja Sprawa. Dowiedz się więcej o nowym narzędziu, dzięki któremu zyskasz bezpośredni dostęp do najnowszych informacji w Twojej sprawie.
Aplikacja Moja Sprawa – najważniejsze funkcje
Aplikacja dla klientów Votum Consumer Care pozwala na sprawne i proste zarządzanie swoją sprawą. Wpływa na to szereg nowoczesnych możliwości:
- Czat z osobą prowadzącą daną sprawę.
- Aktualizowany na bieżąco podgląd etapu postępowania.
- Pobieranie, przesyłanie i przeglądanie dokumentów w aplikacji.
- Powiadomienia o nowych informacjach dotyczących sprawy.
- Obsługa wielu spraw w jednej aplikacji.
- Bezpieczne biometryczne logowanie.
Aplikacja Moja Sprawa to wygodne narzędzie, które integruje ze sobą różne procesy zarządzania daną sprawą, co wpływa na szybkość i wygodę działania.
Dlaczego warto mieć Moją Sprawę?
Postępowania w sprawie sankcji kredytu darmowego wymagają zgromadzenia różnych dokumentów i złożenia odpowiednich wniosków w określonym terminie. Aplikacja Moja Sprawa ułatwia zarządzanie dokumentacją przy jednoczesnym dostępie do bezpłatnego czatu z osobą, która prowadzi daną sprawę. Będzie to tym bardziej pomocne dla klientów Votum Consumer Care, którzy mają otwartych kilka postępowań.
Oprócz wygody i oszczędności czasu aplikacja zapewnia bezpieczeństwo. Dane są chronione zgodnie z najwyższymi standardami. W przypadku takich spraw, jak roszczenie zwrotu nadpłaconych kwot od banku, jest to niezwykle istotne. Dokumenty i wnioski zawierają bowiem wiele szczegółowych danych.

Bądź zawsze na bieżąco
Nowa aplikacja Moja Sprawa pozwala na dostęp do szczegółów postępowania w sprawie sankcji kredytu darmowego 24 h na dobę 7 dni w tygodniu. Tuż przed snem przypomniało Ci się, że musisz przesłać wniosek lub stojąc w kolejce do kasy, chcesz sprawdzić status zgłoszonego roszczenia? Już nie potrzebujesz wyciągać laptopa lub nosić ze sobą teczki pełnej dokumentów. Wystarczy Twój telefon z aplikacją Moja Sprawa. Dodatkowo powiadomienia PUSH informujące o nowych danych sprawią, że zawsze będziesz na bieżąco.
Aplikacja Moja Sprawa – bądźmy w kontakcie
Szybki przepływ informacji potrafi niesamowicie usprawnić działania w sprawach sankcji kredytu darmowego. Dlatego w aplikacji dostępny jest nie tylko aktualizowany na bieżąco podgląd etapu, na jakim jest postępowanie, ale również czat z opiekunem dedykowanym danej sprawie. Dzięki tej intuicyjnej formie komunikacji w łatwy sposób zapytasz o najważniejsze kwestie lub dasz znać opiekunowi o nowych informacjach. Osoba prowadząca Twoje postępowanie będzie też mogła wyjaśnić wszelkie niezrozumiałe aspekty i rozwiać ewentualne wątpliwości.

Jak pobrać aplikację?
Aplikacja Moja Sprawa dostępna jest na urządzeniach z systemem Android i iOS. Aby pobrać ją na swój telefon za darmo, przejdź do Google Play lub App Store, wyszukaj “Moja sprawa” i kliknij Pobierz. Możesz też skorzystać z poniższych linków.
Pobierz aplikację w Google Play: bit.ly/4eaIemX
Pobierz aplikację w App Store: apple.co/3DNymmx
Po pobraniu aplikacji Moja Sprawa należy zalogować się do niej, podając numer sprawy, adres e-mail i numer telefonu. Na wskazane dane kontaktowe zostanie przesłany kod weryfikacyjny, który trzeba wpisać w aplikacji. Dzięki temu zalogujesz się do niej w prosty i bezpieczny sposób, a następnie zyskasz dostęp do wszystkich niezbędnych informacji i przydatnych funkcjonalności.
Aplikacja Moja Sprawa specjalnie dla Ciebie
Votum Consumer Care ceni sobie wysoką jakość usług, dlatego ułatwienie klientom zarządzania i kontroli nad ich sprawami to ważny krok. Aplikacja Moja Sprawa została stworzona z myślą o osobach ceniących sobie szybkość i przejrzystość informacji. Nowe rozwiązanie ma służyć zwiększeniu klientom dostępu do wiedzy o własnej sprawie. Wypróbuj je już teraz – pobierz aplikację Moja Sprawa na swoje urządzenie.